Jfrantti Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2015 <p>Kuvaus:Myydään otsikon mukainen triathlon/aika-ajopyörä. Kunto hyvä.Osat shimano ultegra, etuvaihtaja uusittu tänä kesänä.Ohjaustanko hiilikuituinen 3T (ovh yli 1000€)Pyörä on huollettu tänä kesänä ja vaihdevaijerit uusittu viimekesänä.Kuvassa olevat kiekot shimano dura-ace 50mmToiset kiekot shimano rh 500 vähän ajetut peruskiekot.Itse olen 179cm ja pyörä on melko passeli. Säätämällä +-5cm?
Gyrus Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2015 Kiinnostaako vaihto cannondalen cyclocrossiin + välirahaan?
Jfrantti Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2015 Kiitos mutta mulla on tallissa 29" maasturi ja six carbon maantiepyörä joten cyclolle ei käyttöä. Laita toki speksit s-postilla niin voin kysellä sille ostajaa, saattais pari löytyä
Jfrantti Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2015 Up!Vielä ehtii loppukesän kisoihin.Kaupan päälle osallistuminen Tahkon täydelle matkalle!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään