JLah Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2015 Kuvaus: Myynnissä hyväkuntoinen alamäkkifillari! Pyörällä on ajettu noin kymmenisen kertaa mäessä ja kaikki pelittää kuten pitääkin. Pyörä myydään pois uuden alta. Rungon koko: L/XL Itse olen hieman päältä 180cm pitkä, mutta silti "suuresta" runkokoosta huolimatta pyörä on tuntunut oikein hyvältä ajaa. Optimaalinen pituus kuljettajalle on +180cm, omien mieltymysten mukaan tietenkin. Osat: Keula: FOX 40 FLOAT 26 Fit RC2 Takaiskari: FOX DHX RC4 kashima. 400lbs jousi kiinni ja 350lbs mukaan. Jarrut: Edessä Shimano Zee (203mm levy) ja takana Formula R0 (180mm levy). Kammet: Descentant 175mm Ohjuri: E13 LG1 Pakka: Shimano CS 5700 11X28 Takavaihtaja: Sram X0 short cage Liipaisin: Sram X0 Ohjainlaakeri: Cane Creek 40. Mukaan tulee Cane Creek angle set. Stemmi: Renthal Integra Ohjaustanko: Gravity Light OS 800 Satula: Race Face Atlas Satulaputki: Gravity Light Vanteet: DT Swiss 350 navat ja FR 600 kehät. Renkaat: Schwalbe Magic Mary edessä ja Schwalbe Muddy Mary takana. Molemmat renkaat on litkutettu. Mukaan tulee uusi Schwalbe Hans Dampf. Odi fork bumpers Polkimet: NS Bikes Hinta: n. 2200€ / tarjous Yhteydenottotapa: soittamalla tai tekstiviestillä numeroon 0504042634 Pyörä on nähtävissä ja koeajettavissa Ridemore -pyöräliikkeessä Helsingin Konalassa ( www.ridemore.fi ). Kuvia ja muita lisätietoja pyörästä saa pyytämällä.
Kai.Kiviranta Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2015 Mulla olis vaihdossa TREK Slash 9 koska olen siirtymässä Bike park ajoon ja puulaaki DH pariinSent from my iPhone using Tapatalk
Kai.Kiviranta Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2015 Moikka! http://www.pinkbike.com/news/trek-slash-9-review-2014.html tossa linkissä fillarista tarkemmin. Keula vaihdettu viime kesänä Rokkarin PIKEen koska omasta mielestä parempi ja huollettu keväällä. Takaiskari simmitetty ja ilmatilaa muutettu tänä keväänä. Ajettu tänäkesänä muutama lenkki ja pari enska kisaa. Runko on XL. Itse olen 189 cm ja se vaan tuntuu pieneltä alla. Kai Kiviranta 050-9104895
JLah Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2015 UP ja hintaa laskettu samalla 200€.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään