AnttiKe Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2015 Pistetään hyvin palvellut 160mm joustava enskapyörä myyntiin. Syy myyntiin on vaihto trail/enduro ajamisesta DH maailmaan.Rungon koko L, itse olen 180cm ja tuntunut hyvältä.Keula: RockShox Lyrik R, Maxle Thru-akselilla (20mm)Takaiskari: Fox Float RP2Jarrut: Avid Elixir 1, 200mm edessä, 180mm takanaTakavaihtaja: Sram X9Etuvaihtaja: -Eturatas: FSA DH Alloy CNC 3mm, 36t (vaihdettu 3/2015)Ketjuohjuri: eThirteen SS+ (vaihdettu 3/2015)Ketju: SRAM PC971 (Vaihdettu 3/2015)Rataspakka: SRAM PG950, 9spd(Vaihdettu 3/2015)Keskiö: Shimano BB70 (Vaihdettu 3/2015)Kammet: OrkkisEtuvanne: OrkkisTakavanne: DT Swiss FR600 26"Eturengas: Schwalbe Hans Dampf 26x2.35"Takarengas: Schwalbe Nobby Nic 26x2.25"Polkimet: Shimano M540-lukkopolkimet (ei kuvissa)Hissitolppa: Random, RockShoxin remotellaOhjaustanko: NS BikesGripit: ODI Ruffian (Vaihdettu 6/2015)Lisätietoja: http://www.specialized.com/ca/en/bikes/archive/2011/enduro/endurocompPyörään on vaihdettu melko paljon osia tänä talvena/keväänä ja pyörä toimii hyvin. Renkaiden kunto hyvä. Iskarit täytyy huoltaa, toimivat kyllä hienosti. Talvella pyörään on lisäksi vaihdettu alempi ohjainlaakeri, vapaakytkin sekä kiveniskuteipit. Pyörässä on hieman käytönjälkiä, lähinnä pieniä naarmuja maalipinnassa. Kiveniskemiä on pari. Tästä saat hyvän kaverin metsään. Jos sinulla on tarjota DH-pyörää vaihdossa, niin olen kiinnostunut. Pyörän oltava hyvässä kunnossa.Pyörä sijaitsee Tampereella ja mahdollisuus koeajoon on esimerkiksi Hervanta Bike Parkissa,joka sijaitsee lyhyen matkan päässä.Hintapyyntö: 1300€/Tarjous (DH pyöriä saa tarjota vaihdossa)Yhteydenottotapa: kemppainen86 at hotmail.com tai 040 685 3606 -Antti
Killian Tobin Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2015 Hei, Can I ask what is the travel of the dropper post? Thanks
AnttiKe Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2015 Hey! The travel is 100mm and it's controlled with a RockShox remote. BR, Antti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään