Nemesis Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2015 Myynnissä hiilikuituinen Ridleyn maantiepyörä käytönpuutteen vuoksi. Runko: Ridley Helium 2013, koko S, väri musta/ valkoinen. Vaihtajat: Shimano DuraAce 7900Vaihteen valitsin-/jarrukahvat: Shimano DuraAce 7900 Jarrut: Shimano DuraAce 7900Kiekot: DuraAce C24 hiilikuitua alumiisilla jarrupinnoilla. Kampisarja: Rotor 3D 34/50T eli kompaktikammet (paikallaan tavalliset rattaat mutta myös ovaalit käyvät näihin kampiin).Satula: Selle Italia - SLR Kit CarbonioTanko: Deda Zero 100, ohjainkannatin Deda Zero 100 (11cm) ja mukaan ohjainkannattimia eri pituisena; 80/90/100mm) Satulatolppa on ISP -mallinen, (Integrated Seat Post) pituutta keskiön keskeltä tolpan ylälaitaan on 65,8cm. Paino ilman polkimia 6670gr (Smud-Carbon pullotelineiden kanssa). Pyörällä on ajettu noin 1000km. Ostettu Cycle Centeristä uutena, kuitti löytyy. MYYTY Hintapyyntö: 1800€ (+ mahdolliset postikulut). MYYTYPaikkakunta: KuopioYhteydenottotapa: YV
epirtti Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2015 Pyörä kiinnostaa mut voikos sulle soittaa??
minna järvinen Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Hei minua kovasti pyörä kiinnostaa laitteleko mulle viestiä ja vaikka enemmän kuvia jos sulla on.Myin oman pyörän eilen ja ajokki pitäisi löytyä nopeasti!! Ja jos sinulla olisi vaikka laittaa joitain mittoja minulle.terv minttu järvinen[email protected]0442814805
minna järvinen Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2015 Heips!Vielä lisään edelliseen viestiin,että voisimme tulla vaikka ensi viikonloppuna kuopioon retkelle pyörää katsomaan jos sulle sopii.Mitat ym.tiedot älysinkin lukea ilmoituksestasi.terv minttu järvinen0442814805
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään