oct Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2015 Kuvaus: Stemmi eli ohjainkannatin säädettävällä kulmalla yhden tuuman (25,4mm) ohjaustankoon. Kuvat selventävät lisää: sarana on taaempana ja ylempänä kuin tavallisesti. Stemmi toimii siis myös korkkina ja siinä on ruuville reikä. Stemmi on uusi. Takapää: Ø 1⅛" (28,6 mm) Ohjaintangon pää: Ø 1" (25,4 mm)Korkeus: 35,6 mm - epätavallinen stemmi vaatii epätavallisen mittaustavan: koska stemmi toimii myös korkkina, mittaus on tehty sisäpuolelta, reunasta mitattuna (keskeltä, reiän ympäriltä hieman kovera)Pituus: 90 mm, katso mittanauhakuva alempaa.Paino: 260 gKulma: +60° ... -48° MYYTY Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2015 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2015 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään