atoivanen Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2015 Kuvaus: Myydään yllättävän siisti, entisöimätön musta Peugeot retkipyörä, malli saattaa olla px-8. Mitat: keskiöstä istuinputken yläosaan ~57cm ja yläputki ~54cm. Olen 180 pitkä ja pyörä on sopinut minulle. Pyörä on ollut minulla satunnaisessa käytössä ja sillä voi ajaa. Uutta osaa olen laittanut pistosuojatut 32-622 renkaat (biltema) ja jarruvaijerit, sekä palat.(biltema) Etuvalo toimii dynamolla, takavalossa ei ole polttimoa (eikä muistaakseni johtoa). Pyörässä on alkuperäinen lukko joka toimii. Kuvia voi tarkastella osoitteesta:https://www.dropbox.com/sh/wcj6uscywqo9ouc/AADhQWQck7KUNtK_gsGLlQy5a?dl=0 Kuvissa esiintyvä u-lukko ei sisälly kauppaan. Hintapyyntö: 150 euroa toimitus: nouto Paikkakunta: Helsinki, Vuosaari Yhteydenottotapa:yksityisviestillä / puhelimitse: Nollaneljäsataa-162280
atoivanen Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2016 Vielä myynnissä.
atoivanen Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2016 Vielä myynnissä, nyt 150€.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään