Kööpe Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2015 Pyöräkorjaajan omasta käytöstä hieman tuunailtu Monark.-Runko on mallia Monark Oscar. Koko sopiva 175-188 senttiselle. Itse olen 184.-Kiekot itse rakennetut. Edessä musta vanne mustilla pinnoilla, Takana huollettu Shimano nexus 7 hienolla teräsvanteella. - Kampisarja musta Sr Suntour. Hieno.- Uudehkot polkimet- Kullanväriset half-link -ketjut. Sopivat satulatolpan ja stongan väriin. - Schwalben kermanväriset renkaat.- Uudehko jousitettu hyvä satula. Kerrassaan mainio peli kaupunkiin. Takaratas on melko pieni joten Kallion mäet menevät ketterästi. Ratas on toki vaihdettavissa. Tavaratelinettä tuohon ei saa, koska tavaratelineen pultit ovat katkenneet rungon sisään. Näppärä ja hitsaustaitoinen toki korjaa tämänkin nopeasti. Myydään pestynä ja hyvässä kunnossa. Huollettu viimeksi viime kesän lopussa. Uudet gripit mukaan. Hp. 200€Yv.Joose Mikkonen Lisää kuvia löytyy.
vicke93 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2016 Olisin kiinnostunut pyörästä mutta, unohdit pistää yhteystietosi? Victor 040 351 5665 pistä viestiä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään