terome Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 (muokattu) Siistikuntoinen alamäkipyörä tosi toimiin, kaikki toimii hienosti, ei muuta kuin kovaa ajoa!Hinta: 1700€ (Kaupan päälle old school Freddyt nastarenkaat)Paikkakunta: KaarinaYhteydenottotapa: [email protected] Muokattu: 6. Syyskuuta, 2015, käyttäjä: terome
Mestari Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2015 Minkä kokoinen runko pyörästä löytyy? Ja jos sais vähän specsejä, muutenkin kuin kuvista katsomalla?
terome Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2015 TerveJoo vähän heikko toi mun ilmoitus L koko ja itse olen 187cm ja varsin passelin kokoinen.Mun täytyy specsit kaivaa jostakin kun en niitä enää muista.
terome Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2015 Olen ostanut tuon Turun Foxcompista kompliittina.Ainoat jotka olen vaihtanut orkkis osista on polkimet ja tupit....
terome Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2015 Keula: Marzocchi, bomber evo rc3 888Kehät: alexrims 26"Jarrut: Formula RXVaihdevipu: Shimano SLXTakavaihtaja: SaintTakaiskari: RocoJousi: M350x3.0-K61.2Kammet: SramPolkimet: NS bikesKummit: panaracer CG edition 26x2,50
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään