maalinni Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2015 Kuvaus: Hyvässä tikissä oleva teräsrunkoinen Kona Rove. Itse olen 184/86, ja runko on passeli. Luettelen ne osat, mitkä poikkeaa alkuperäisistä. Alkuperäinen speksilista löytyy täältä.Eturatas: 38 hampainen narrow/wideKetju: Ultegra (vaihdettu 200-300km sitten, toinen kierrossa oleva ketju tulee mukaan)Takapakka: SLX 11-32 (vaihdettu 300-400km sitten)Polkimet: Uudet ja asentamattomat Shimano m780 XT polkimet (ei kuvissa), mukaan uudet klossit.Satulatolppa: Cannondalen hiilikuituaSatula: Selle Italia C2, pitäisin satulan mielelläni itselläni, voin vaihtaa pyörään Konan Big Rovesta uuden satulan, jos sopii. Tässä satulassa on pari kulumaa, joten kannattaa vaihtaa.Suurimpana parannuksena alkuperäiseen on Avidin BB7 160mm jarrut, jotka on todella helppo säätää ja ovat tehokkaat. Olen vaihtanut etujarrulevyn hiljaisempaan, mukaan tulee myös alkuperäinen Avidin jarrulevy.Mukaan myös avaamaton vaijerisetti ja ruskea tankonauhapaketti. Nykyisissä ei ole mitään vikaa, olen vaan hommannut nuo etukäteen. EDIT: Pari uutta kuvaa, kuvassa ei ole vieläkään uusia XT polkimia.Renkaina on Schwalben Sammy Slicksit (näkyy uusissa kuvissa). Voin myydä myös 42c marathon winterit 40 eurolla (ajettu 1-2 talvea, ei voi tietää, kun ovat kaikki samassa nipussa).Lokarit on SKS:n nimensä mukaiset longboarditHUOM. Mukaan ei tule kuvan tarakkaa (halutessaan saa toisen tarakan), eikä lukkoa. Mittarinkin pitäisin mielelläni, mutta voin antaa sen, jos ostaja haluaa.Hintapyyntö: 850Paikkakunta: LappeenrantaYhteydenottotapa: Yv tai matti.aalinniemi ät gee maili . comedit: yksi fiilistely kuva viime kesältä.
maalinni Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2015 Uusi hinta ja uudet polkimet.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään