Jaakko666 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kuvaus: Ostettu 12/2014. Ajettu alle 300km, eli käytännössä uusi pyörä, kun vain pesee ja rasvaa ketjut. Ei vaan riitä aika kaikkeen, vaikka kuinka haluaisi. Myydään orastavassa rahapulassa, muttei kuitenkaan polkuhintaan pakon edessä. Kuvan lokarit ja polkimet saa mukaan, mutta pullotelineen jätän itselleni. Tämä on kuitenkin järkevä vaihtoehto uudelle. 16" runko menee mieltymyksistä riippuen varmaan 170cm +/-10cm. Kokeilemallahan se selviää. Itse olen 171cm ja ihan iloisella mielellä olen kyseistä pyörää kuljettanut. Tarkemmat speksit yms. tiedot linkin takaa: https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOFATX52/on-one-fatty-fat-bike Tästä nopeasti helpotusta läskikuumeeseen! Hintapyyntö: MYYTYPaikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: YV Ostaa ja myy kaikkea pyöräilyyn liittyvää pk-seudulla ja posti kuljettaa tarvittaessa joka suuntaan. Muista laittaa onnistuneista kaupoista positiivista palautetta fillaritorille.
sepmur Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Hei, vieläkö sinulla on pyörä ja missäpäin pyörä sijaitsee? Yhteyden otto smurisoja(a)gmail.com ///Seppo
Jaakko666 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Helsingissä Viikinmäessä ja pyörä varattu huomiseen iltaan asti. Ostaa ja myy kaikkea pyöräilyyn liittyvää pk-seudulla ja posti kuljettaa tarvittaessa joka suuntaan. Muista laittaa onnistuneista kaupoista positiivista palautetta fillaritorille.
sepmur Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 jos ei mene varaatko sitten minulle? ///Seppo
Jaakko666 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Palataan asiaan jos ei mene Ostaa ja myy kaikkea pyöräilyyn liittyvää pk-seudulla ja posti kuljettaa tarvittaessa joka suuntaan. Muista laittaa onnistuneista kaupoista positiivista palautetta fillaritorille.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään