Syvis Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2015 Luovutaan nyt tästä, kun kaikilla ei ehdi ajaa. Jollekin retroa arvostavalle hieno Muirwoods vuosimallia 1990.Tangen putkea, painaa ns. sopivasti, mutta kulkee kuin juna. Hieno maali pinnassa. Jonkun verran on naarmuja ja jälkiä maalissa, mutta ei kolhuja tai muuta suurempaa. Kuski ollut nyt 176cm noilla säädöillä.Jotain osista:Vaihtajat Deore LXJarrut STX, Coda-kahvoillaKammet Biopace rattaillaKiekot Deore navoilla, kehä takana Mavic 117, edessä Rigida (juuri huollettu, herkät ja kohtuullisen suorat)/ Alkuperäiset Araya kehillä (ei huollettu, näissä vähän hommaa)Satula Pro Vulture/ Alkuperäinen Marin-sohvaOhjainlaakeri ja keskiölaakeri hyvässä kunnossaHintapyyntö 160e/tarjousViilataan hintaa sen mukaan mitä tahtoo mukaan. Esim. vaan toisilla kiekoilla viilataan hintaa alaspäin. Saa tarjota jos tuntuu kohtuuttomalta.Tampereelta löytyy. Tuu kattoo ja kokeilee! Hakijat etusijalla.
keny Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 No vitsi, kävin Tamperella pari päivää liian aikaisin , Kiinnostaisi mutta kun asuu Hangossa....
kiwifix Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2015 Hey oLEN kiinostunut. Mä on Turrussa. Lahetatko mulle sähköpostia? [email protected] T. James
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään