Samuli Leppänen Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2015 MYYTYMyydään erinomaisessa kunnossa oleva Cube LTD CC Shimano XT osilla. Ostettu 7/2012. Pesty joka lenkin jälkeen ja säilytetty sisällä. Huollatettu vuosittain liikkeessä ja huollettu itse tarvittaessa. Runko: 20" alumiiniKeula: Rock Shox Reba RL 100mm, Motion Control, PopLocTakavaihtaja: Shimano XTEtuvaihtaja: Shimano XTNavat: Shimano XTJarrut: Magura MT2 Vaihdevivut: Shimano XTRenkaat: Schwalbe Rapid Rob Performance 2.25Kammet: Shimano XTVanteet: Alex rims ZX 24Paino: 12.3kg Kysy lisätietoja ja kuviakin saapi lisää! Hintapyyntö: 750€ Paikkakunta: Kontiolahti / Joensuu Yhteydenottotapa:
Samuli Leppänen Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2015 Tästä hyvä fillari n. 178-188cm kuskille! Vaihtuu täysjoustoon max 2000€ tai sinkula/maantie/cyclocrossari n.500€
jaylemont Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 http://www.fillaritori.com/index.php?/topic/46533-myyd%C3%A4%C3%A4n-kona-stinky-m-koko/?p=97109
kristian.heinanen Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Voisikohan 174cm kuski stemmiä vaihtamalla ajamaan tuon kokoista runkoa?Sent from my iPhone using Tapatalk
Samuli Leppänen Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2015 Tuohon en kyllä itse uskalla sanoa mitään, varmastihan tuota ei tiedä kuin itse koeajamalla. Onhan se jo siinä rajoilla että menee liian isoksi, mutta toki jollekin saattaa sopia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään