besdog Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2015 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2015 Alivio/aceraShimanon levyjarrutXCL Suntour 10cm keula29" renkaat, Geax kummitMahtava pyörä kaiken kaikkiaan, kaikki tärkeimmät osat Shimano.2kk vanha, ostettu siis Tammikuussa '15. Takuu jäljellä 10kk (en muista oliko 2v takuu).Olen todella tyytyväinen fillarin kanssa, ainut ongelma on se että se on vähän liian iso mulle, olen 175cm ja pyörä on 19", eli L koko. Haluan vaihtaa siis 17" kokoon mutta pitäis saada tämän pois tieltä. Muuten pelittää oikein mainosti.Pyörän käyttö on ollut enimmäkseen työmatkat ja pari 30km:n lenkkiä.Uudenveroisessa kunnossa eikä mitään naarmuja tullut. Uskon kyllä että käytön jälkiä on tullut.Tällä hetkellä pyörä on ensihuollossa. Ne tarkistaa että kaikki on kunnossa. Fillarin voi tulla kattoo tänä viikonloppuna (ne lupasi saada sen valmiksi viim. Perjantaina).Lukkopolkimet eivät tule mukaan, eikä sadensuojat, etu/takavalot.Viimeinen hinta 680€ (norm. 950€)Helsingin Pohjois-Haagasta nouto.Yhteydenotot: lostinfinland (@) gmail (piste) com tai 040yks4yks8kuus22Talvirenkaat eivät myöskään tuu mukaan
besdog77 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Up! Hinta nyt 600€Pyörä siis ei enää ensihuollossa, kellarissa nyt lepää
sammy83 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2015 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2015 Moro jos saat puristettua tuon hinnan 500€ niin voisin olla kiinnostunut, juuri ostimme talouteemme Kuma 27.1:n uutena 549€. T: Sami 0505177912
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään