Heikki_P Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2011 Myyn vuosi sitten ostetun täysjoustopyörän Canyon Nerve XC 5.0. Ajan puutteen vuoksi ajot jääneet erittäin vähälle, n. 300-400 km. Pyörä siis lähes uudenveroisessa kunnossa.Keula: Rock Shox Reba SL 120mmTakaiskari: Fox Float RP23 120mmRunko: Alumiini, koko 20 ", valkoinenJarrut: Avid Juicy 3 - 185/160mmVaihdevivut: Sram X7Stemmi: Easton EA30 Etuvaihtaja: Shimano SLX Takavaihtaja: Sram X9Kammet: Shimano DeorePakka: Shimano DeoreKiekot: Mavic CrossrideRenkaat: Continental Mountain King 26x2.20Satula: Selle Italia Flow Q-BikPolkimet: Shimano mt520 lukkopolkimetMukaan iskaripumppu ja varakorvake sekä tarvittaessa lyhyempi stemmi 80 mm (uusi). Mahdollisuus ostaa mukaan kahdesti ajetut nastarenkaat: Schwalbe Ice Spiker. Hinta nousee tällöin 50 euroa.En onnistunut/osannut ladata kuvia pyörästä, joten lähetän niitä pyydettäessä sähköpostilla. Vastaavasta pyörästä löytyy kuvia/tietoja täältä: http://uk.bikereserve.com/equipment/mountain-bikes-2010/mtb-enduro-all-mountain/canyon-nerve-xc5.htmlPyörä Mäntsälässä.Hp. 1 000 euroa.Yhteydenotto: hpiiparinen(ät)luukku.com tai o5o-3395746
JuusoJ Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2011 minkä pituinen olet itse? mietin tota mitoitusta, että onko toi 182cm pitkälle vähän iso..
Heikki_P Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2011 Olen 183 cm. Minulle pyörän koko on sopiva ja luulen, että sopii myös hieman pienemmälle. Sopivaan kokoon vaikuttaa tietenkin myös ajajan mittasuhteet. Koeajamalla selviää kuitenkin parhaiten.
Recommended Posts