zeaz Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2015 Kuvaus: Uudenveroinen Nishiki Giro 53 vuosimallia -14, eli Lapierren rungolla varustettu vauhtiraketti!Sigman langattomasta mittarista juuri katsoin, niin 512km on pyörällä ajettu ja elokuussa olen ostanut Kuusankosken Sportiasta. Eli puoli vuotta vanha ja edes ensihuoltoa ei ole ehditty tekemään vielä.Ajettu vain asfaltilla, eikä kertaakaan sateella ja talvea varten minulla on maastopyörä.Hintaan sisältyy nuo varusteet mitä kuvassa näkyy.Pyörä soveltuu noin 170-178cm kuskille.Uusi maantiekilpuri hankittu, joten järkeviä tarjouksia saa esittää!Hintapyyntö: +++Paikkakunta: KouvolaYhteydenottotapa: +++
Pekka76 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Olisko kiinnostusta vaihtaa Hybridiin? Vaikka sitten pienellä välirahalla jos niikseen menee.Oma ilmoitukseni löytyy tuolta vaihdetaan osiosta.
zeaz Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Tervehdys Pekka!Suuret kiitokset mielenkiinnosta, mutta ei valitettavasti ole minkäänlaista tarvetta tällä hetkellä kyseiselle vaihtoehdolle. Viime viikolla juuri Bianchin Impulson kävin ostamassa.Tästä olisi tarkoitus luopua, sillä maastopyörän jätin talvea, sekä vesikelejä varten.
mightyaki Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Kiinnostaisko vaihdossa jäykkäperä Trek 3700 disc -13? Sent from my iPhone using Tapatalk
zeaz Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2015 Moro! No itse en tarvitse kyllä nyt tähän hätään, kun mulla on Ghostilta oikeastaan aika vastaavanlainen härpäke tuossa nurkassa kököttämässä jo, mutta kaveri voisi tarvita juuri tuollaista, joten jos välirahasta päästään sopuun, niin voi oikein hyvin olla mahdollista, että kauppoihin päästään! Laitahan hei sähköpostiin kuva/kuvia, että näkee värin ja tietysti hintaehdotus, niin kysäisen kaverilta!
mightyaki Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2015 Laitan tänään illemmalla kun töistä pääsen! Edit: laitoin s-postia!
zeaz Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2015 Vielä olisi tuolla ihan jouten!
zeaz Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2015 Myyty, kiitokset kaikille kiinnostuneille!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään