eparri Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2015 Kuvaus: Myydään vähän poljettu (alle 600km) maantiepyörä. Ostettu 2013 keväällä Larun pyörästä. Myyn koska ei ole tullut käytettyä pyörää.Mukana tulee korjaussetti (satulalaukku, 2x hiilidioksidi patruunoita, 1x patruuna liitin ja suoja, 1x sisäkumi, 3x rengasraudat) ja Shimano road polkimet (kiinni pyörässä). Koko: 54cm (M)Haarukka: Focus CarbonRunko: Road Sport alloy double butted Vaihteet: Shimano Ultegra (etu & taka v)Polkimet ym: FSA Gossamer 50/34T polkimet, Shimano ketju, Shimano 12-27T ratasputkiPyörät: DT Swiss R1850 rattaat ja Continental Ultra Sport pyörätMuuta: Concept CX R540 jarrut, FSA Vero tanko, FSA 05-190 tankoputki, FSA SC-280 satulaputki ja Concept EX satulaJos sattumoisin on 42-43 koon jalka. Niin myyn Diadora Speedracer 2 Carbon road kengät ja klossit +50€. Valmistajan koko 43.Hintapyyntö: 1000€Paikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: elina.parri(ÄT)gmail(PISTE)com
tuutor 4 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2015 TERVEHDYS! Olen etsiskellyt/tarkastellut ensi kesäksi hyvää,kestävää ja vähän ajettua maantiepyörää. Vanha retro pyöräni ei vastaaenää tätä päivää. Olen kuntopyöräilijä ja mitattani ovat 178cm ja paino 78-80kg. Sopiiko tämä pyöräsi minun mitoille?!. Näin kuvan ja tietojenperusteella pyöräsi saattaisi käydä minulle. Onko pyöräsi täysin ajokunnossa, osat kunnossa ja muut varusteet?!. Onko runko alumiinia/hiilikuitua vai mitä materiaalia?!Ajokengät ovat oikeata kokoa.(43). Näin ensivaikutelmana tuo hintapyyntö pistää mietityttämään mutta olen kiinnostunut pyörästä. Terv. Teuvo Suurhasko Uunikatu 5 15680 Lahti s-posti: [email protected] gsm: 040-8394738
Iivo82 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2015 Saako lähikuvia takapakasta, vaihtajista yms.? Onko hinta lopullinen?
eparri Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2015 Saa tarjota hintaa.
eparri Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2015 Hinta päivitetty 1100->1000€
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään