Janco Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2015 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2015 17.01. Varastettu Vantaan Tammistosta vm.2011 räiskyvän vihreä Commencal, Foxin keulalla.Ei pitäisi hirveästi pyöriä näitä liikkeellä?
PikkuRudi Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 2015 moro, onkos commencal löytyny??? mahtaakohan noinkin hienosta ja kalliista pyörästä saada löytöpalkkion??? tää ei oo sit mikään hupi kysely!!!!!
PikkuRudi Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 ei siin oo mitään kiristystä vaan se on ihan vaan elämää. jos sikseen tulee ni voinhan mä olla hiljaaki ku eihän mikään LAKI vaadi mua kertomaan tietojani. sitäpaitsi tuskin niinkin komea pyörä kauan viipyy "ns" uuden omistajansa näpeissä. pystyisin viedä oikeen omistajan vaikka heti paikalle jossa hänen pyöräänsä pidetään. mut jos ei asia kiinnosta ni ei voi minkään. tuskin kyseistä pyörää mikään vähävarainenkaan omistaa.
tipi3 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 Voiko joku katsoa tuollaisen uhoomisen jo avun annoksi?Itse en huutelis moista missään, piennemmästäkin tullut tuomioita, itse ilmoittaisin poliisille ja toivoisin ettei pyörä ole jatkannut jo matkaa.
selailutori Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 Taitaa pikkurudi olla itse pyörän viejä. Ja huomannut, ettei ei pysty kauppaamaan sitä missään harvinaisuutensa takia.
Janco Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2015 Palkkiohan on päivänselvä juttu! Älä Pikkurudi välitä näistä leukailijoista, se kato piirtää kenellä on liitua!Pistin sulle privaa, niin hoidetaan tää siellä miesten kesken.
Janco Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2015 Tiedoksi muille, ei ollut Pikku Rudilla ryhtiä hoitaa asioita.Eli pyörä edelleen väärissä käsissä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään