Dr.Jones Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2014 MYYTY Täyshiilarinen Giantin maantietykki täydellä Ultegra-osasarjalla. Ajettu menneen kesän aikana noin 600 km. Ensihuolto tehty eli pinnat kiristetty ja vaihteet ja jarrut säädetty kohdilleen. Huollon jälkeen ajettu noin 200 km. Stemmi vaihdettu RaceFacen 100 mm versioon (alkuperäinen Giant 110 mm, ei tallessa). Polkimet eivät kuulu kauppaan. Pyörä on siis lähestulkoon uusi ja näin ollen siinä ei ole mitään huomautettavaa. Myyn pois, koska on liian iso itselle (paikallinen liike möi kun en itse tajunnut...). Tarkat tuotetiedot: http://www.giant-bicycles.com/fi-fi/bikes/model/tcr.composite.1.compact.ltd/16188/69832/#specifications Vaakaputki 57 cm (c-to-c) ja pystyyn 53,5 cm, standover 79,3 cm.Tarkempi geo: http://www.giant-bicycles.com/fi-fi/bikes/model/tcr.composite.1.compact.ltd/16188/69832/#geometry Hinta: 1450 € MYYTYVaihdossa huomiodaan tasoltaan ja kunnoltaan vastaava M koon (vaakaputki 54-55 cm) maantiepyörä. Optimi olisi, jos joku voisi vaihtaa samanlaiseen M kokoiseen. Pyörä Raumalla, mutta kulkeutuu mukanani Turun kautta PK-seudulle sopimuksen mukaan. Muusta toimituksesta voidaan sopia erikseen. Yksityisviestillä saa ensikontaktin.
Samppa83 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Moi! Osaatko sanoa minkä kokoiselle pyörä passeli? Kuinka pitkä itse olet? Terv. Sami
Dr.Jones Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2014 Ilmoitus ylös ja vielä julkinen vastaus Sampalle. Pyörä sopii alkaen 180 senttiselle. Itse olen 178 ja pystyn tuolla ajamaan, mutta ei se optimi ole.
Dr.Jones Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2015 Maantiekausi lähestyy uhkaavasti...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään