Miia-Maria Salmi Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2014 Minkä kokoiselle kuskille?
patiahan Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2014 Olen itse 166cm. Sopii säädöillä varmasti vähän lyhyemmille ja vähän pidemmille. Olen itse käyttänyt pyörässä hieman lyhyempää stemmiä.
timoht Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Mikä vuosimalli ? En onnistunut löytämään tuolla värillä ja noilla spekseillä bikepediasta tai muualtakaan juuri tuota pyörää. Onko ollut useampia omistajia/käyttäjiä, ajetut metrit suunnilleen,voimansiirron kunto, mahdollisesti kulumisen takia vaihdetut osat?Löytyykö mahd. ostokuitti pyörästä?
patiahan Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2014 Pyörä on ostettu loppuvuonna 2009. Ostin itse pyörän 2012 alkuperäiseltä omistajalta. Silloin ajokilometrejä oli noin 3000km. Ostokuittia ei ole, mutta kaikki muut pyörän mukana tulleet paperit ja ohjekirjat pyörästä, vaihteista ja polkimista on. Itse olen ajanut vain kesällä maantieajoa (noin 1000km/kesä).Talvet sisällä säilytyksessä. Kaikki huollot (pari kertaa vuodessa) tehty Suomen Urheilupyörässä. Tänä vuonna vaihdettu mm. takapakka, ketjut ja jarruvaijerit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään