juskola Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2011 Myydään Gary Fisher Roscoe 3 vm 2009, koko 17.5 (itse olen 179cm). Vähän ajettu, sillä tuli ostettua hieman turhan järeä pyörä. Olisi pitänyt ostaa XC. Pyörä laadukkailla vakio-osilla:- 140mm joustoa molemmissa päissä. Foxin Talas-keula, säädöt paluulle, hitaalle ja nopealle sisäänmenolle, + lukitus. Takana Foxin DRCV-iskari säädettävällä pro-pedalilla ja reboundilla. - X0-triggerit ja takavaihtaja.- XT kammet ja etuvaihtaja.- Bontrager Rhythm Pro-vanteet (Bontragerin parhaat AM-vanteet)- 2.4'' XDX-kumit. Kerran ajettu 2.5'' WTB Prowler MX kaupan päälle. - Polkimina Crankin Candyt. Pyörän Ovh oli yli E 5,000 (muistelisin, että melkein E 6000, mutta jenkki ovh näyttää alemmalta) itse maksoin noin E 3,800 syksyllä 2009. Nyt hinta melkein ajamattomana E 1,500. Ohessa Bike Radarin arvostelu (4.5/5) "Probably the most universally raved-about ride of the summer bike launches, Gary Fisher’s Roscoe III is a maximum fun all-day bike with a licence to go loony. It doesn’t take long to see what all the fuss is about."http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/mountain/product/roscoe-iii-09-33339/ Pyörä on valkoinen kuten artikkelin valokuvissa. Artikkelin yläreunassa on jostain syystä Roscoe II.o4o 5544423/Jussi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään