vylli Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2014 L-kokoinen Nerve 7.9. 29 tuuman rengaskoko. Itse olen 180cm ja koko on minulle sopiva.XT-osasarjaKeula: Fox 32 float CTD evolutionTakaiskari: Fox float CTDKiekot: Mavic CrossrideJarrut: Avid Elixir 3Pyörässä on ollut käytössä ja siinä on pientä käytön jälkeä ja kulumaa. Ketjut, takapakka ja eturattaat kaikki vaihdettu kesällä. Pyörässä on uusi ajamaton takavaihtaja. Jarrupalat myös kesällä vaihdettu.Pyörä myydään alkuperäisillä osilla eli kuvassa oleva hissitolppa ja Nobby Nick renkaat eivät sisälly hintaan. Lisähinnasta nämäkin lähtevät mukaan.Mielellään nouto. Tarvittaessa voin myös laitta matkahuollon kautta.Hintapyyntö: 1200Paikkakunta: JyväskyläYhteydenottotapa:
vylli Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2014 Pyörässä nyt uusi Shimano XT shadow plus -takavaihtaja.
vylli Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2014 Vaihtoa voin harkita kevyeen 29'' jäykkäperään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään