Korpiloukku Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2014 Myynnissä siis: Peugeotin (tai Pösöön, miten sen nyt haluaa lausua) vm 1995 Professionel 1000. Tehty Columbuksen neuronputkesta eli melkoisen kevyt (paino jää alle 1700 gramman). Sisäinen kaapelivienti takajarrulle. Koko 55*55. Itse olen 175 ja sisäjalka noin 80 cm ja pyöräilykengät jalassa aika jees kun mallailin. Keskiömuhvi on rostattu. Keula ion käyttämätön ja ruotoputkeen ei ole ehditty koskea. Keulan crown race mitta on 27 mm. Syy myynnille: Liian vähän aikaa ja liikaa projekteja.Hintapyyntö: 200 € (runko+keula), erikseen 110 € rungosta MYYTY ja 120 100 € keulasta. MYYTYPaikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: yksityisviesti tai nol nel nol 4100 neljäkuusikaxi, suosin noutajia. Sijaitsen Kalliossa. Linkki kuvaan, jos ei näy
Korpiloukku Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2014 Uppaus. Mikäli keulaa ei halua viedä jyrsittäväksi, niin siihen sopii laakeriksi tämä.
ML91 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2014 Hei, kuvat ei näy. Saisinko kuvia osoitteeseen [email protected]
Korpiloukku Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2015 uppaillaas taas, jos joku tästä innostuisi mulla vähän tyhjän panttina. hintaakin tiputin eli saat tasan satasella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään