Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Recommended Posts

Kirjoitettu

Myynissä vähän käytössä ajettu otsikon mukainen Alamäki-fillari. Ostimme isäni kanssa pyörän yksityiseltä myyjältä tämän vuoden alussa. Pyörä on kulkenut mukanani mökki reissuilla ja kavereiden kanssa ajeluissa. Pyörällä ajettu suurimmaksi osaksi metsissä ja kadulla. Pyörässä ei ole koskaan minun aikanani ollut minkäänlaisia vikoja. Pyörällä on kaaduttu itselläni ollut aikana 4 kertaa. Mutta ei ole mennyt rikki tai murtunut mitään osaa tai muutakaan. Pyörästä on pidetty hyvää huolta ja huolettu säännöllisesti. Entinen omistaja on ajanut pyörällä yhdet Sm-Kisat 2010 vuoden puolessa välissä, itse olen ajanut myös messilässä yhdet kisat. Pyörään on entisen omistajan mukaan mennyt ja kuittien mukaan reilu yhdeksän tuhatta euroa. Itselläni mennyt pyörään 274€. Huollatin iskarit toukokuussa Tf-Tunedilla. Sen jälkeen pyörällä on ajettu tasan kuusi kertaa. Harrastus on vähän lopahtanut, eli suoraan sanottuna ei oikeastaan kiinosta tämä kyseinen laji itseäni yhtään enää. Pyörä on pesty 2 viikkoa sitten ja vahattu. Sen jälkeen pyörä seissyt lämmitetyssä varastossa. Pyörästä löytyy kutakuinkin kaikki kuitit mitkä sain vanhalta omistajalta mukana kun fillarin häneltä ostin.

UUDELLA ISKARILLA!

Osalista:

Runko: Santa Cruz V-10

Keula: Fox 40 RC2

Takaiskari: Fox DHX 5.0 ( Uudella mallilla )

Kehät: Mavic EX729 DISC

Navat: Dt Swiss 440 FREERIDE

Pinnat: Dt Swiss

Takapakka: Sram X.0

Takavaihtaja: Sram X.0 Carbon

Ketjut: Sram PC

Ketjuohjuri: E-Thirteen

Kammet: Oikea kampi: Holzfeller - Vasen Kampi: Ruktion

Polkimet: Syncros Mental Magnesium

Satulatolppa: Thomson Elite

Satula: Bontrager Freeride

Ohjaintanko: RaceFace Atlas Freeride 77-cm

Ohjainkannatin: Thomson Elite X-4

Jarrut: Formula K18 203mm Levyillä

Lisätietoja & Kuvia voi kysellä s-postini kautta tai privana tai puhelimitse.

[email protected] / 0400857261

Hinta: 2400€ / Tarjous. ( Lisähinnasta ajovarusteita mukaan )

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...