Theo Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2014 Myydään uusi Catlike Whisper musta L-koon kypärä. Tilasin verkosta koska Suomessa ei ole jälleenmyyjää ja totesin 50km lenkin jälkeen että ei minun 59cm päähän. Suosituskoko siis 59-62 ja minulle tämä on vähän iso. Kypärä on saanut loistavia arvosteluja ympäri nettiä. Kunto täysin uutta vastaava. Hintapyyntö: 50ePaikkakunta: Helsinki, tai postilla vastaanottajan vastuulla. Pakkaan toki tehokkaasti.Yhteydenottotapa: PM tänne tai tekstarit numeroon 050.440.88.36 -Teemu
hantta61 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2014 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2014 jos et saa menee, niin vaihda catlike alvar aallon aalto 358mm teräsvatiin! uuteen paketissa ovh n. 85e mulla tuli näitä jopo vaihtokaupassa! tavraa on mut ei euroja!
Theo Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2014 Kokeillaan nyt vielä kauden lopulla. Ylös ja hintaa alas! ^Vaihto ei nyt ole ajankohtaista
Theo Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2015 Kausi alkaa. Kuka tarvitsee todella laadukkaan käyttämättömän ja uskomattoman tyylikkään kypärän?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään