Laurikl Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2014 Myydään vuonna 2012 Pyörähuolto.comista ostettu Pivot Firebird M koko. Osalista:Keula: Fox Van 180mm RC2 FIT Kashima, 3 eri jäykkyistä jousta mukaan.Iskari: Fox DHX AIR Kashima, Fillariosa modasi iskaria, jotta se ei pohjaa niin helposti.Vaihdeloota+kammet: 2x10 Shimano XTPolkimet: Shimano PD-M540MRP:n ketjuohjuri ja bashringJarrut: Shimano XT Kiekot: ZTR Flow Ex 650b, Hope Pro 2 navoilla. Pinnojen merkkiä en muista.Renkaat: Magic Mary 2,4" edessä, takana uusi Hans DampfPutkiosat: Stonga Race Face Atlas 780 mm, Gap stemmi, odin gripit, ja KUVISTA poiketen tolppa on Gravity Light, satula on Pivot/WTB (hissitolpan saa mukaan 200 eurolla) Soiva peli korson XCO-radasta Megavalancheen ja kaikkeen siltä väliltä joissa olen tuolla ajanut. Pyörää olen huoltanut säännöllisesti pari kertaa vuoteen/ tarpeen mukaan. Ensihuolto tuli aikoinaan tehtyä Fillariosassa joka huolsi ensimmäisen ajokauden jälkeen myös iskarin ja keulan. Keulan ja iskarin olen huoltanut viimeksi elokuun alussa. Heinäkuussa asensin pyörään uudet 650b kiekot ja kumit. Jarrupalat on vaihdettu vaihdettu heinäkuussa 2014. Hiilikuitunen ylälinkku laakereinen on vaihdettu takuuseen vuonna 2013. Takavaihtaja on vaihdettu uuteen 2013. Koeajot onnistuu vaikka korson XCO- radalla. Kuvia ja tarinaa pyörän ajoista: https://www.facebook.com/FailReaction http://www.failreaction.com/ Hintapyyntö: 2500 euroa, vaihdossa voi tarjota sähkömiehen töitä.Paikkakunta: VantaaYhteydenottotapa: 044 0775166 / lammilauri (a) gmail.com
Laurikl Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2014 Nosto Koeajot onnistuu nyt myös täydellisessä ympäristössä 12.9-14-9 välisen ajan olen Tahkolla.
Laurikl Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2014 Siitä suut makiaksi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään