kml Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2014 Lisää kuvia: https://www.flickr.com/photos/92117567@N08/sets/72157646435621119Myyn hyvin palvelleen maastopyörän pois vähäisen käytön takia. Ostin pyörän käytettynä 2012, ja sen on edellinen omistaja itse kasannut. Osat on hankittu erinäisistä nettikaupoista vuonna 2011. Pyörällä on ajettu lähinnä kaupungissa kuvassa näkyvillä slickseillä, ja on tuossa setupissa äärimmäisen hauska ajaa. Mukaan saa myös Contin 2.2" Mountain Kingit metsässä ajeluun. Pyörän parasta antia ovat ehdottomasti kiekot ja keula. Alamäessä tuo keula on aivan huikea. Etuvaihtajaa pyörässä ei ole koskaan ollut, eteen on vaihdettu Wolf Componentsin narrow-wide ratas, ja tuosta ei ole ketju kertaakaan tippunut. Mukaan saa kuitenkin kampien mukana tulleet 3 ratasta jos niin tahtoo.Olen itse 182cm pitkä, ja pyörä on ollut itselle täydellisen kokoinen. Sopii varmasti niin aavistuksen lyhemmälle kuin pidemmällekin.Rungon mitat:Satulaputki c-t 48cm (19")Vaakaputki c-c 56cmOsalista:Keula: DT Swiss EXM 150Kiekot: DT Swiss E540(Navat: DT Swiss E370)Renkaat: Schwalbe Kojak 2.0" / Continental Mountain King 2.2"Takavaihtaja: Sram X7Vaihtajavipu: Sram X7Kammet: Truvativ StyloEturatas: Wolf Tooth Components Narrow Wide 34tKetju: Sram PC971Takapakka: Sram FG970 11-32tJarrut: Hayes Stroker RydeJarrulevyt: 160mmOhjaustanko: SyncrosOhjainkannatin: Ritchey 90mmSatulaputki: SpecializedSatula: SDGMukaan kahdet renkaat, yksi sisäkumi ja SKS:n lokarit.Hinta: 590€Sijainti: Sörnäinen, HelsinkiYhteydenotto: yksityisviestillä tai sposti lauriku ät gmail piste com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään