lysti Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Tarjolla upea harvinaisempi yksilö Trekin Madonesta. Malli 5.9 SL on erikoiskevyt kisatykki Discovery-tallin väreissä. Lähes identtisellä pyörällä (runkokoko 58) Lance voitti Tour De Francen 2005. Olen itse 181, Lance 170.Tämä silmäterä on todella huippulaitos, tällä on ajettu Vueltan mäkiä, Vätterniä ja kiivetty Gran Canarian Pico de las Nievesille. Runko on vuosimallia 2006, täysi Dura Ace 7800 osasarja. Tänä keväänä kevensin pyörää entisestään ja vaihdoin FSA K-force Light Carbon kompaktimman keskipakan (50/34) keraamisella laakerilla sekä Ovalin stemming ja PROn tangon. Bontragerin hiilikuitu-alumiinikiekot ovat Aeolus 5.0 ACC mallia vuosimallia 2011, niillä ei ole vielä ehditty ajaa, koska tulivat uuden Trekin mukana ja jäivät ns. ylimääräiseksi.Pyörässä ei ole tällä hetkellä polkimia, mutta järjestettävissä helposti ostajan preferenssien mukaan nimelliseen lisähintaan. Pyörään on olemassa Bontragerin Race X Lite vanteet Race3:lla, näppärät ja kevyet kiekot vaikka kisoihinkin.Kilometrejä rungolla on n. 5000 vuosien varrelta. Hiilikuiturungolle tämä on vasta ns. ajettu hyvin sisään.Olen vaihtanut syyshuollon jälkeen pyörään uudet tankoteipit ja fillari on valmiina vaikka syyslenkeille. Meilaa ja kerron lisää. Hintaluokka 2000+ Race X Liteilla, kuvan Aeoluksilla 2700 (Aeolus ovh 1699 USD).Kuvat ja lisätiedot:http://www.tori.fi/uusimaa/Hiilikuitukanuuna_a_la_Lance___Trek_Madone_5_9_SL_2725394.htm
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään