dooleyss Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2014 (muokattu) Liian monta pyörää nurkissa ja yhdestä pitää luopua, eli On-One myyntiin.Yhden talven ajettu pääasiassa työ/koulu-matkaa ja kyydissä ei ole valittamista ollut. Tänä kesänä kilometrejä tullut parikymmentä. Kunto hyvä (hioin ja maalasin päälle joitan kulumia mitä olen saanut aikaiseksi). Seatpostissa hirveet naarmut, koska en ekalla kerralla kiristänyt tarpeeks kireelle. Toista samanlaista ei tule vastaan, koska tää tuli tehtaalta ainoastaan On-On merkinnällä niinkun kuvassa näkyy.Osalistaa:Runko: OnOne Inbred 29er Single Speed LTD 18"Ohjainlaakeri: FSA Pig Pro HeadsetClamp: Hope quick releaseStemmi: FWE CompTolppa: FWE Comp 400mmSatula: FWE TrailHaarukka: Salsa Cromoto 29erKiekot: Easton XCKumit: SCHWALBE RACING RALPLevyt: Magura 180/160Kammet: Truvativ Descendant 1.1 GXPJarrut: Shimano SLX BR-M675 (noin 10km ajetut palat)Tanko: RaceFace Ride XC Low Riser (Raceface Slide-On Grips)Ilman pedaaleja tai welgon peruspolkimet.HP: 650eSijainti: JoensuuYV tai joonass(at)student.uef.fi Muokattu: 17. Elokuuta, 2014, käyttäjä: dooleyss
MMO Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2014 Minkä mittaiselle kyseinen fillari on geometrian puolesta passeli? Itse olen 183cm!
dooleyss Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2014 Ite 183cm ja insteam 83 ja ollut juuri passeli.
dooleyss Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2014 Nosto ja pikkuale:)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään