Juziii Kirjoitettu 6 tuntia sitten Kirjoitettu 6 tuntia sitten Merkki: YT Malli: Jeffsy AL Base Lyhyt kuvaus: 29" Rungon koko: XL Kuvaus: Hyvässä kunnossa oleva -19vm Jeffsy nyt kaupan. Pyörä teipattu oikeestaan kokonaan. Kaikki perushuollot tehty ajallaan (laakerit tsekkailtu, kiristykset tarvittaessa, rasvaukset, pesu jne.). Viimme kesänä vaihdettu keskiönlaakerit uuteen. Hyväkuntoiset vähän ajetut Minionit laitan alle, lähes uudet ja laitan litkut sisään. Ketjut ja rattaat OK kunnossa ja muutkin kulutus osat. Pyörällä ajettu lenkkejä niin maantiellä että maastossa. Runko alumiinia ja rungon koko XL, olen itse 185cm ja todella hyvä koko mulle. (Taitaa nykymittoihin verrattuna olla lähempänä L-kokoa) Kuvista poiketen, kiinni Fox Folat DPX2 takaiskari. Ei polkimia mukaan. https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/YT/Jeffsy-AL-Base,25395 Kysymyksiä saa esittää ja parhaiten tavoittaa whatsapiss. Hinta: 1600€ Paikkakunta: Seinäjoki Maakunta: Etelä-Pohjanmaa Yhteystiedot: Puh. NollaNeljäNollaNolla34245Yksi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään