ipa22 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta Kirjoitettu 10. Huhtikuuta (muokattu) Brand: YT Industries Model: Capra 29 Al Base Short description: 2019 Frame size: L Description: Tarkempi nimi kyseiselle pyörälle: 2019 YT Capra 29 AL Base. Tästä erittäin laadukas ja hyvin hoidettu pyörä seuraavalle omistajalle. Olen itse siirtynyt triathlonin pariin, jonka vuoksi pyörä on ollut erittäin vähäisellä käytöllä. Viime kesänä kerran käyty Rukalla ajamassa ja tätä reissua ennen tehty keulaan yleishuolto. Pyörä on täysin moitteettomassa kunnossa, rungossa muutamia pieniä kohtia missä pintamaalia on irronnut. Pyörä on kokoa L ja menee hyvin n. 175-185cm kuskille. Pyörän ostin itse uutena 2019 ja olen ajan myötä päivittänyt siihen SRAM:in X01 takavaihtajan ja vivun, jarrut päivitin Maguran MT7 Pro HC:hin (on muuten ihan uskomattoman hyvät), tanko ja stemmi vaihtuivat NS Bikesin osiin sekä olen vaihtanut takapakan SRAM:in NX Eagleen (ketju päivitetty samalla). Lisätietoja ja kuvia voi tulla kysymään yv! *Polkimet eivät kuulu kauppaan, ellei niistä erikseen sovita* Pyörän speksit: YT Capra 29 AL Base Bike Model Year: 2019 Riding Type: Enduro / All-Mountain Bottom bracket drop: 28mm (low), 19mm (high) Wheel Size: 29" Frame Material: Aluminum Frame Material Details: Hydro-formed aluminum frame, stealth seatpost routing, seat stay and chainstay protection Rear Travel: 160mm Rear Shock: RockShox Super Deluxe R, 3-position, 230mm x 60mm Fork Travel 160mm Fork RockShox: Lyrik RC, Boost 15mm x 110mm, 44mm offset Headset: Acros AZX-203, high cap Handlebar: NS Bikes 35mm drop, 780mm width Stem: NS Bikes Grips: Ergon GE1 Brakes: Magura MT7 Pro HC (200mm front and rear) Shifters: SRAM X01, 12-speed Rear Derailleur: SRAM X01, 12 speed Chainguide e*thirteen TRS, I05 Cranks SRAM: Descendant 6K DUB, 170mm length Chainrings: 32 tooth Bottom Bracket: SRAM DUB press-fit Chain: SRAM X01 Cassette: SRAM NX Eagle, 11-50 tooth, 12-speed Rims: DT Swiss E 1900 Spline wheelset, 30mm inner width Hubs: DT Swiss E 1900 Spline wheelset, 15mm x 110mm front, 12mm x 148mm rear Spokes: DT Swiss E 1900 Spline wheelset Tires: Maxxis Minion DHR II, 29 x 2.4" Saddle: SDG Radar MTN, white/grey, YT custom Seatpost: SDG Tellis dropper, 170mm drop Price: €1800 City: Oulu Province: Pohjois-Pohjanmaa Contact information: o4oo2817o6 Muokattu: 8 tuntia sitten, käyttäjä: ipa22 Dropped the price down
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään