xtr-anza Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Merkki: Specialized Malli: Sagan S-Works 7 Lyhyt kuvaus: ajokengät 44 Kuvaus: Haikein mielin Ranskasta asti tilaamani Spessun Sagan special editionit myyntiin. Upea hieman valon/katselukulman mukaan vaihtuva väri, premium-boat ja valitettavasti itselle ihan vähän turhan kookas lesti. Tilasin aiempien S-works 6 kenkien tilalle nämä, mutta ~25 tunnin käytön jälkeen pakko todeta, että tarvitsen vähän kapeampaa /low volume lestiä. Tästä mielestäni sellaiselle perusjalan omaavalle timanttisen hyvät kengät. Pohjassa muutamia käytön jälkiä, mutta muutoin kuin uudet! Maksoin näistä ~370eur itse ja näitä ei tässä värityksessä varmaan oikein löydy enää yhtään mistään. Mukaan myös kenkien mukana tulleet "Sagan edition" pohjalliset. Hinta: 220 eur Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV
JykkeTee Kirjoitettu 15. Huhtikuuta Kirjoitettu 15. Huhtikuuta Moro Antti! Olen kiinnostunut kokeilemaan noita Spessun kenkiä👍 Tulen huomenna Ke 16.4. Helsinkiin asiakaskäynneille eri puolille. Mulle sopisi tulla illalla töiden jälkeen sovittamaan, jos sulle sopii? Asutko Espoossa? Laitatko mulle sun Puh.nron niin voidaan soitella? Terveisin! Jyrki Terävuo Turusta Puh. 0407472998
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään