reetma Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2014 ............................
Team-o Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2014 Voitko kertoa hieman tarkemmin minkälainen runko kyseessä..kuva/merkkikään ei haittaisi. Tarkoitus olisi ostaa fillari/runko jo ehkä huomenna.
pyorahullu Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2014 Onko alu täysin poissuljettu? Löytyy Orbea Chrono alurunko+kuituhaarukka (Eusklatel tiimivärein)
reetma Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 Onko alu täysin poissuljettu? Löytyy Orbea Chrono alurunko+kuituhaarukka (Eusklatel tiimivärein)kuvia.koko .hinta jne......
pyorahullu Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2014 HeiHinta riippuu kokoonpanosta. Periaatteessa löytyy osat valmiiseen pyörään vaikkakin se on nyt vain osittain kasattu. Koko taytyy mitata. Mitkä mitat haluat? Olen itse 175 ja mulle se on hiukka iso. En löytänyt kuvia tähän hätään. Lähetan niitä kunhan saan otettua.
Recommended Posts