HelenaS Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2014 Naisihmisen harrastuksen aloituksessa loistavasti palvellut Fisheri etsii uutta kotia. Sopii loistavasti ihan vaan paremmaksi kyläpyöräksi tai esim. junnulle maastopyöräilyn ihmeelliseen maailmaan tutustumiseen. Itse olen tuon käytettynä hommannut, mutta epäilisin osien olevan abaut linkissä olevat: <http://www.bikepedia.com/quickbike/BikeSpecs.aspx?year=2007&brand=Gary+Fisher&model=Wahoo+Disc> Mekaanisten levyjarrujen ei kannata antaa hämätä, pyörä kun pysähtyy niillä kiitettävän tehokkaasti. Muutenkin laatunsa puolesta peittoaa edelleen 600 euron halpismaasturit mennen tullen, tai ainakin ne joita itse olen testannut Kunto pääsääntöisesti ikään nähden hyvä, itse olen käyttänyt tuon huollossa pari kertaa mutta nyt testiajossa huomasin että joku laakeri(?) ilm. pitää vähän kitinää. Kokonsa puolesta optimaalinen n. 168-175 cm kuskilleHintapyyntö: 340ePaikkakunta: Karjaa / Lohja MYYTY, saa poistaaYhteydenottotapa: Puhelin on paras, o5o 358 3o85
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään