Tommi E Kirjoitettu 31. Maaliskuuta Kirjoitettu 31. Maaliskuuta Merkki: Canyon Malli: Grail:ON CF 8 eTap Lyhyt kuvaus: Sähkögravelpyörä Rungon koko: L Moottorin teho: W250 Runkonumero: R06801V20K(kysy) Kuvaus: Myydään kevyt (15,9 kg) hiilikuiturunkoinen sähkögravelpyörä tehokkaalla Boschin 85 Nm moottorilla. Olen itse noin 178 cm pitkä ja L-koko on ollut ok, mutta jos saisin päättää uudelleen niin ottaisin M koon rungon. Tämä on malli on malliston lippulaivamalli (ovh. 6499 €) DT Swiss HGC1400 Spline -hiilikuitukiekoilla ja SRAM Force eTap AXS -sähkövaihteilla. Älyttömän hauska ajaa ja akku kestää kuten uutena. Range vaihtelee 50-150 km välillä avustuksesta riippuen. - Mukaan tulee toinen akku, joten pyörällä pääsee ajmaan todella pitkiä lenkkejä. Akut hyvässä kunnossa. - Mukaan tulee lokasuojat - Purion näyttö on päivitetty Kiox näytöksi jossa tuki mm. mobiili sovellukselle - Mukaan Canyonin pyörätietokoneen teline - Pari lenkkiä ajetut uudet litkutetut Schwalben renkaat(G-one Overland) - Ei ajettu talvella - Ei ajettu vaativassa maatossa / poluilla (löytyy 3 oikeaa maastopyörää siihen hommaan) - Voimansiirto (pakka vaidettu n. 1000km ja ketjut + eturatas n. 300km) ja jarrut kunnossa (nesteet vaihdettu + palat) - Ajettu n. 6500km - Polkimet ja lukko ei tule mukaan - Olen pyörän esimmäinen omistaja Pyötän kunto: - Itse pidän hyvää huolta pyöristäni. Rungossa ei ole osumia. Varastossa on lasten pyörät ovat naamuttaneet etukiekkoa ja siinä on muutamia pintanaarmuja. Linkki valmistajan sivulle: https://www.canyon.com/fi-fi/grail-on-cf-8-etap/2553.html?dwvar_2553_pv_rahmenfarbe=GY%2FBK&dwvar_2553_pv_rahmengroesse=L Esittely kyseisestä mallista: https://www.cyclingweekly.com/reviews/gravel-bikes/canyon-grailon-cf-8-etap Voisin olla kiinnostunut myös vaihtoon luomu Graveliin esim M koon Canyon Grizl CF (hinnat alkaen mallit eivät kiinnosta, pitää olla hiilari runko ja kunnon kiekot) Hinta: 4300€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Tommi Eklund [email protected], 050 5065335
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään