supertramp Kirjoitettu 31. Maaliskuuta Kirjoitettu 31. Maaliskuuta (muokattu) Merkki: Kona Malli: Unit X Lyhyt kuvaus: 2021 työmatkavarusteilla Rungon koko: L Kuvaus: Myynnissä nätti ja siistikuntoinen Kona Unit X L-koko 2021. Ostin tämän viime kesänä lähes uutena. Ajoin bikepacking reissun, muutaman työmatkan, ja totesin, että mulla on yksi pyörä liikaa. - Runko on siisti: suojateipattu, pientä pintanaarmua löytyy kaupunkikäytöstä. - Vaihtaja, ketju & liipaisin (alkuperäiset) ovat hyvin vähän ajetut koska pyörässä oli minulla kiinni eri osat. Vaihdoin uuden kaapelin ja säädin vaihteet kun asensin ne takaisin pyörään. - Nopeat renkaat (Vittoriat Mezcal 2.35" + Barzo 2.6") vähän ajetut - Mukava ohjaamo (Ritchey Comp Kyote tanko + 45mm RaceFace stemmi), tanko lähes uusi - Mukaan SKS Bluemels 75mm lokasuojat + Ice spiker Pro nastarengas (eteen). Pulloteline ja polkimet jää minulle. - 50€ lisähintaan saat Pelago Rasket-korin Kuvat: Myydään 1. kuvan kokoonpanolla (katso yo listaus). 2. kuva esimerkkinä työmatkakokoonpanosta. Hinta: €980, +50€ Pelago Rasket:n kanssa. Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 15. Huhtikuuta, käyttäjä: supertramp
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään