tmgran Kirjoitettu 30. Maaliskuuta Kirjoitettu 30. Maaliskuuta (muokattu) Brand: Mikä tahansa merkki Model: Mikä tahansa malli Short description: 169cm kuski Frame size: XS/? Description: Hakusessa maantiepyörä nykyisen pyörän lisäksi lenkeille ja triathloniin. - Kuski 169 cm pitkä, jalan sisämitta 80 cm. - Toiveissa vähintään Shimanon 105 osat ja hiilikuiturunko. - Plussaa, jos voidaan tehdä samalla kaupat polkimista ja kengistä (koko 39-40). - Pyörän sijainti mielellään Helsingissä. Muut alueet neuvoteltavissa. - Ajoasento saa olla enemmän aero kuin endurance. - Budjetti joustava. Laita rohkeasti tarjouksia ja ehdotuksia! Price: 1000€ City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: YV Muokattu: 1. Huhtikuuta, käyttäjä: tmgran
jorkka60 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta Kirjoitettu 7. Huhtikuuta Hei, minulla olisi hiilikuiturunkoinen Felt ar 4 maantiepyörä myynnissä. Ultegran osilla, koko 54, minulla mittaa172cm, joten saattaisi toimia myös sinulle? Kuvia liitteenä ( toivottavasti ), jos pyörä kiinnostaa, ota yhteyttä niin kerron lisää mielelläni. Hp 480/tarjous. Minut tavoittaa p 0408228175/Jorma
skimbat Kirjoitettu 7. Huhtikuuta Kirjoitettu 7. Huhtikuuta Moikka, löytyisi juuri oikean kokoinen pyörä sinulle. Itse olen 166cm. Ilmoitus löytyy tuoreimmista ja olen tulossa pääkaupunkiseudulle to-pe eli pyörä kulkeutuisi vaivatta mukana. Eli; Cube Agree GTC Pro Hiilikuituinen maantiepyörä, 53cm -Juhani M. nollaneljäsataa 739813 tai jmckinen ät gmail.com
Jykahuima Kirjoitettu 8. Huhtikuuta Kirjoitettu 8. Huhtikuuta Minulla olisi myynnissä 51cm Bianchi Intrapida. Itse olen 169cm pitkä. Runkogeometria ei varmaankaan ole kovin "hyökkäävä", mutta mukava ajaa. Hiilikuiturunko, paino 8kg, aero-ohjaustanko (hiilikuitu), pääasiassa Shimano 105 osat, takavaihtaja Ultegra, polkimet Shimanon toiseksi kalleimmat. Mukaan toinen (pidempi) ohjainkannatin. Voin jollain aikataululla tuoda PK-seudulle. Hinta 670€ p. 0400-498 367, [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään