jhomen Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2014 Aika ruveta säästämään kuituseen vempaimeen ja pitäisi saada tämä luotto XC-ratsu sitä ennen myytyä.Koko 20" eli Large, sopii 180-191cm kuskille, Itse olen 183cm pitkä ja just passeli. Pitemmille kavereille löytyy originaali 110mm stemmi.Väri on vihreä Thomsonin x4 60mm stemmi / vaihtoehtosesti originaalilla 110mm stemmillä ( -20e)Thomsonin setback tolppa / vaihtoehtosesti myös suoralla tolpalla (-20e)Thomsonin 730mm hiilikuitu stonga / vaihtoehtosesti originaalilla salsan 680mm alumiinitangolla (-50e)2x10 X7/X9 osasarja. (X9 type2 takavaihtaja, sekä X9 Zero Loss etuvaihtajat uusittu viime talvena.)Jarruina AVID Elixir 9 Carbon / vaihtoehtoisesti voidaan laittaa myös vanhemmat avid elixir r (-70e)Rock Shox Reba dual air keulana. huollettu 2013 keväällä Fillariosassa ja viime talvena itse vaihdettu huoparenkaat ja öljyt.Takaiskari Fox Float rp2 (vaatii perushuollon esim Fillariosassa kun lukitus ei toimi) tai RS Monarch (tällä ajettu vain 8 tuntia ja on alkuperäisiskari)Kiekko-optiot:Sun Ringle black flag pro 29er kultaset Rocket Ron ja Racing Ralph litkutettuina.ZTR Arch 29er salsan/Formulan navoilla (-200e) Shimanon valkoset peruskiekot ON-onen Smårgasbord kumeilla (-300e)Hintapyyntö: 1800e tai vaihtoehtoisilla osilla edullisimmillaan 1340ePaikkakunta: ImatraYhteydenottotapa: Yksityisviestillä tavoittaa.Kuvien vielä toistaiseksi puuttuessa tässä on linkki valmistajan sivuille: http://salsacycles.com/bikes/archive/spearfish_2011Otan kuvia mahdollisimman pian.Edit: Kuvia lisätty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään