JanneB Kirjoitettu 30. Maaliskuuta Kirjoitettu 30. Maaliskuuta Merkki: Thule Malli: Freeride Lyhyt kuvaus: Kahdet polkupyörätelineet Kuvaus: Kahdet Thule Freeride -polkupyörätelineet yhdessä (80 EUR) tai erikseen (40 EUR) Hinta: 80 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0407214484
Kosja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Moro, Minä voisin ostaa nämä kummatkin jos ovat vielä saatavilla
JanneB Kirjoitettu 9. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta (muokattu) Moi, ovat vielä saatavilla. Löytyvät Espoosta. Onnistuuko nouto? Voin myös lähettää Muokattu: 9. Huhtikuuta, käyttäjä: JanneB Unohdin katsoa vastaanottajan kotipaikan
Kosja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta Kirjoitettu 11. Huhtikuuta Hyvä homma! Mä laitan sulle viestiä suoraan niin sovitaan tarkemmin
JanneB Kirjoitettu 11. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta Postituksen hinta postiennakolla n 50 euroa
Kosja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Eiköhän noutokin onnistu. Jos en itse pääse hakemaan niin saan kyllä jonkun noutamaan. Menee varmaan ensi viikkoon selvitellessä.
JanneB Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Ok hyvä, palaa asiaan kun tiedät
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään