alehaapa Kirjoitettu 30. Maaliskuuta Kirjoitettu 30. Maaliskuuta Merkki: Canyon Malli: Spectral 29 CF 7 Lyhyt kuvaus: 29” hiilikuituinen täysjousto Rungon koko: L Kuvaus: Kaikin puolin toimivassa kunnossa oleva Canyonin täysjousto. Runko ja ohjaustanko hiilikuitua, voimansiirto Sramin GX Eagle, etuiskari RockShox Pike Select RC ja takaiskari RockShox Deluxe RT. Mukaan tulee myös alkuperäinen takaiskari (RockShox Deluxe Select+), jolla ei ole ajettu käytännössä yhtään. Käytönjälkiä pyörästä löytyy, mutta mitään isompaa hittiä ei ole runkoon tai muuallekaan kohdistunut. Pyörä muutaman vuoden vanha. Itse olen sen toinen omistaja ja olen myymässä tätä pois, kun ajatuksena on vaihtaa gravelin pariin. Koko L. Itse olen 189 pitkä ja koen tämän olleen passeli koko maastossa ajoon. Canyonin mittataulukon mukaan olen aika yläpään kuski pituuden puolesta, joten minun pituisille ja vähän lyhkäisemmille kuskille sopiva. Linkin takaa paremmat speksit pyörästä. Vastaavalla kokoonpanolla ei ole enää Canyonilla myynnissä, mutta tekniset tiedot kuitenkin löytyvät. https://www.canyon.com/fi-fi/spectral-29-cf-7/50010161.html Hinta: 2000 Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0443290791
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään