Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Cube stereo rookie S -> XS 140 TM, rungon vaihto, S, Akaa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Merkki: Cube stereo rookie S -> XS

Malli: 140 TM,

Lyhyt kuvaus: rungon vaihto

Rungon koko: S

Kuvaus: Tarvitsen XS rungon S koon tilalle, koska S on minulle hieman liian suuri / 50+ v. en enää kasva ;)

En ole halukas vaihtamaan muita osia, olen rakentanut pyörän itselleni ja tyytyväinen päivityksiin. Rungon ajomäärä arviolta 60 h alle 60 kg ajajilla kevyestä ajosta.

S koon rungossani on vain hyvin pientä käytön jälkeä. Keskiö on juuri vaihdettu XT:ksi ja iskarin ilmakannu juuri huollettu: ne kuuluvat runkoon ja pienen välirahan haluan, mikäli vaihdokin iskari tai keskiö vaatii huoltotoimenpiteitä.
Pientä välirahaa olen valmis maksamaan, jos vaihdokin rungossa on iskarina SIDluxe vakio Foxin sijaan.

Keskustelen vain näiden pyörien rungoista, joten älä tyrkytä muuta merkkiä tai edes Cuben vanhempia malleja: https://archiv.cube.eu/en/2022/559110

Hinta: xx €

Maakunta: Pirkanmaa

Yhteystiedot: Laita YV, soitellaan sitten tarpeen mukaan virka-ajan ulkopuolella.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Dääm, mä oon siinä vaiheessa jo kerinny kokeilla ihan kaikki kääpiölle "epätoivoset" - toivotaan siis junnulle yllättävää kasvupyrähdystä, jotta saan ostaa tähän asti parhaimmin käteen sopineen lenkkipyörän takaisin ;) Mut hei, edelleen onnittelut hyvästä valinnasta(Y)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...