HanskiE71 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta Kirjoitettu 29. Maaliskuuta Merkki: Cube stereo rookie S -> XS Malli: 140 TM, Lyhyt kuvaus: rungon vaihto Rungon koko: S Kuvaus: Tarvitsen XS rungon S koon tilalle, koska S on minulle hieman liian suuri / 50+ v. en enää kasva ;) En ole halukas vaihtamaan muita osia, olen rakentanut pyörän itselleni ja tyytyväinen päivityksiin. Rungon ajomäärä arviolta 60 h alle 60 kg ajajilla kevyestä ajosta. S koon rungossani on vain hyvin pientä käytön jälkeä. Keskiö on juuri vaihdettu XT:ksi ja iskarin ilmakannu juuri huollettu: ne kuuluvat runkoon ja pienen välirahan haluan, mikäli vaihdokin iskari tai keskiö vaatii huoltotoimenpiteitä. Pientä välirahaa olen valmis maksamaan, jos vaihdokin rungossa on iskarina SIDluxe vakio Foxin sijaan. Keskustelen vain näiden pyörien rungoista, joten älä tyrkytä muuta merkkiä tai edes Cuben vanhempia malleja: https://archiv.cube.eu/en/2022/559110 Hinta: xx € Paikkakunta: Akaa Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Laita YV, soitellaan sitten tarpeen mukaan virka-ajan ulkopuolella.
roxbury Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Malta vielä jokunen vuosi niin sitten voidaan vaihtaa🙂.
HanskiE71 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Dääm, mä oon siinä vaiheessa jo kerinny kokeilla ihan kaikki kääpiölle "epätoivoset" - toivotaan siis junnulle yllättävää kasvupyrähdystä, jotta saan ostaa tähän asti parhaimmin käteen sopineen lenkkipyörän takaisin Mut hei, edelleen onnittelut hyvästä valinnasta(Y)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään