m__ Kirjoitettu 24. Maaliskuuta Kirjoitettu 24. Maaliskuuta Merkki: ei väliä merkillä Malli: ei väliä mallilla Lyhyt kuvaus: maantie Rungon koko: 58/L(188) Kuvaus: Etsitään ensimmäistä maantiepyörää Hinta: 1000-2000 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv
Ela Kirjoitettu Lauantai klo 11:31 Kirjoitettu Lauantai klo 11:31 Bianchi Intrepida Ultegra osilla. Hiilikuitu Koko 57, itse 185 ja sopiva.Uudehkot gp5000 renkaat (ajettu Vättern niillä) Uus takapakka (Ultegra), ketjut, mukaan toinen takavanne jossa takapakka + treinerin rengas. Hinta 850€ O405411184
MareKok Kirjoitettu Lauantai klo 13:48 Kirjoitettu Lauantai klo 13:48 Vastaa Moi! Mulla olisi myytävänä Bianchi Sempre full Carbon muutaman vuoden takaa. Ultegran vaihtajat yms. Olen ajanut pyörällä vain muutaman tuhat kilometria (kilometrikisa). Rungon koko on minulle aivan liian iso (59), olen 182 cm ja siksi kilometrit jääneet tällä pyörällä noin vähiin. Stemmin vaihdoin lyhyempään mutta se ei auttanut. Sempren runkokoko 59 kävisi n. 191 cm pyöräilijälle. Hinta olisi 1000 euroa. Kiinnostaisiko tämä? Markku Kokko, TRE, 0408355359
roboflex Kirjoitettu Maanantai klo 07:07 Kirjoitettu Maanantai klo 07:07 (muokattu) Cresentin 318, renkaat saa uusia ja pientä laittoo rungossa jos painauma haittaa. 200€/tarjous kokkolasta. Löytyy myyntilangalta. Muokattu: Maanantai klo 07:20, käyttäjä: roboflex
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään