Janne B Kirjoitettu 22. Maaliskuuta Kirjoitettu 22. Maaliskuuta Merkki: Isla Malli: Beinn 24 Lyhyt kuvaus: Hyvä lasten pyörä, 8 vaihdetta Rungon koko: 7-10v Kuvaus: Laadukas Isla Beinn 24 lasten polkupyörä. Sopii n. 7-10v lapselle. SRAM-merkkiset vaihteet, 8 vaihdetta. Kahvat uusittu 2025, ja renkaat 2023. Satulan päällyste rikki sivuilta (ks kuvat). Mukana kuvassa näkyvät lokasuojat, tavarateline ja soittokello. Jostain syystä fillaritorin kuvalataus ei toimi minulla, pahoittelut! Kuvat löytyy osoitteista https://postimg.cc/gallery/8J6r1jc Hinta: €290 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yksityisviesti
Laylonen Kirjoitettu 22. Maaliskuuta Kirjoitettu 22. Maaliskuuta Moi, olen hyvin kiinnostunut ko pyörästä. Kuvat eivät olleet latautuneet ilmoitukseen. Saisitko laitettua kuvat yksityisviestillä? Miten onnistuisi mahdollinen nouto ensi viikolla? yt. Lauri Y.
Janne B Kirjoitettu 23. Maaliskuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Maaliskuuta 7 tuntia sitten, Laylonen kirjoitti: Moi, olen hyvin kiinnostunut ko pyörästä. Kuvat eivät olleet latautuneet ilmoitukseen. Saisitko laitettua kuvat yksityisviestillä? Miten onnistuisi mahdollinen nouto ensi viikolla? yt. Lauri Y. Pahoittelut, jostain syystä fillaritorin kuvalataus ei toimi tällä hetkellä minulla. Lisäsin linkit kuviin ilmoitukseen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään