Parma78 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta Kirjoitettu 22. Maaliskuuta (muokattu) Merkki: Pivot Malli: Mach 429 SL Lyhyt kuvaus: 29" täysjousto Rungon koko: M Kuvaus: Pistetääs hinta sellaiseksi jolla pitäis kelvata ja saan varastoon tilaa = 1600€! Kevyt ja huippuosilla rakennettu XC täysjousto jollaisella voitettu suomessa mestaruuksia ja myös maailmalla. Myydään nyt edullisesti uuden pyörän alta. Minulla ollut pari vuotta, ajot jääneet todella vähäisiksi ja pääosin asfalttia ja jonkinverran soraa (arvioisin alle 500km). Edellinen omistaja ajellut polkuja, käytön jälkiä luonnollisesti löytyy mutta kauttaaltaan siisti peli. Edellisen omistajan toimesta myös iskarit huollettu ennen kuin minulle tuli. Jos oikein muistan niin ilman polkimia mittasin pyörän painon olevan alle 10.5kg eli on todella kevyt. Itse olen 180cm pitkä ja minulle oikein sopiva koko (M-koko). Itse olen 180cm pitkä ja minulle oikein sopiva koko (M-koko). Pyörä sopii arviolta 171-183cm kuskille. Osat ovat parhaasta päästä: - Pivot Mach 429 SL runko (M-koko) - Shimano 1x11 - Takavaihtaja XTR - Etuvaitaja XTR - Jarrut XT - Kuitukammet RaceFace NextR - Etuiskari Rock Shock SID - Takaiskari FOX Float Factory Kashima - Tanko hiilikuitu RaceFace - Satula PRO Falcon - Kiekot päivitetty: superkevyet ja laadukkaat Roval Control SL (nämä maksaneet jo 2k€) - Renkaat lähes uudet Schwalbet (litkutetut) - Ilman polkimia Uutena näillä osilla liki 8000€ pyörä. Pyörä Nurmijärven Klaukkalassa. Hinta: 2000€ 1600€! Paikkakunta: Nurmijärvi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV tai jeskelinen78(ät)gmail.com Muokattu: Maanantai klo 18:05, käyttäjä: Parma78
Parma78 Kirjoitettu Maanantai klo 18:07 Kirjoittaja Kirjoitettu Maanantai klo 18:07 (muokattu) Nosto. Pistetääs hinta sellaiseksi jolla pitäis kelvata ja saan varastoon tilaa = 1600€! Muokattu: Maanantai klo 18:07, käyttäjä: Parma78
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään