Jonserred Kirjoitettu 18. Maaliskuuta Kirjoitettu 18. Maaliskuuta Merkki: Cube Malli: Stereo race 140 HPC vm2020 Lyhyt kuvaus: Trail täysjousto 27.5" Rungon koko: 22" Kuvaus: Myydään 2. Omistajalta cube stereo vähältä käytöltä. Vanteet 27,5" ja rungon koko M / 22". Itse olen 182cm ja ihan passeli, ketterän kokoinen. Ajot keskittynyt gravel pyörään enempi. Pyörän alkuperäinen ostokuitti löytyy. Täysi iskarihuolto 2021, voiteluhuolto 2022. Tämän jälkeen ajettu 200km 2023 ja 2024 100km. Talvella käytin takaiskarin r-techillä täyshuollossa jonka jälkeen ajettu 10km. Muuten huollettu itse, ketjut, takaraittaita kuluneita vaihdettu, jarrunesteet, satulatolpan huolto. Mukaan saa ylimääräisen takavanteen, leveämmän stongan, käytetyt schwalbe ice spiker pro nastarenkaat(alla tällä hetkellä) yhden uuden schwalbe nobby nicin ja kaksi käytettyä. Kuvassa näkyvät työkalupussi, juomapulloteline, pumppu, gps eivät sisälly kauppaan. Pitävät red merkkiset flat polkimet. Hinta: 1300 Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: yksityisviesti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään