Attesana Kirjoitettu 14. Maaliskuuta Kirjoitettu 14. Maaliskuuta Merkki: Kaikki käy Malli: - Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä, n. 1000e Rungon koko: S-M Kuvaus: Ostetaan 173cm pitkälle naiskuskille ensimmäinen maantiepyörä. Merkillä eikä mallilla juurikaan väliä kunhan ei mitään kisakireetä. Mieluusti Varsinais-Suomen alueelta, sopiva haetaan kauempaakin. Hinta n. 1000e Tarjoukset YV Hinta: €1000 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: YV
jorkka60 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta Kirjoitettu 14. Maaliskuuta Hei, minulla olisi myynnissä hiilikuiturunkoinen Felt ar 4 merkkinen maantiepyörä Shimanon ultegra osilla. Koko 54 ( minä olen 173cm pitkä ). Pyörällä ikää noin 10v, ollut viimeiset 5 vuotta vähällä ajolla. Laitan kuvia oheen ja jos kiinnostaa soita/ viesti niin kerron lisää. P 0408228175 Jorma Ekman. Hp480€
kasumo Kirjoitettu 15. Maaliskuuta Kirjoitettu 15. Maaliskuuta (muokattu) Moro mulla ois 2 v vanha mutta viime kesännä 1000km poljettu lapierre pulsium 5.0 105 osasarjalla! 1000e + polkimet ja kengät koko 43 Koko M Hiilikuitu runko ja haarukka. huolettu viime syksynä. Jos kiinnostaa niin laita viestiä 0440515772 ja sijaitsee hämeenlinnassa Muokattu: 15. Maaliskuuta, käyttäjä: kasumo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään