eli_na Kirjoitettu 8. Maaliskuuta Kirjoitettu 8. Maaliskuuta Merkki: Mikä vaan Malli: rennolla geometrialla Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 50 Kuvaus: Etsin maantiepyörää "hyvänmielen" asfalttilenkeille. Suht moderni pyörä haussa, vannejarrut kelpaavat kyllä mainiosti. Osasarja mielellään väh. Shimano 105 tasoa. Olen 165 cm pitkä. Gravelpyöränä mulla on käytössä Trekin Chekpoint, jossa 52 on juuri sopiva koko. Koeajaisin pyörän mieluusti ennen ostopäätöstä. Hinta max 1500 e, hieman joustovaraa on, mutta 2000 e on ehdoton yläraja. Ei pakottavaa ostotarvetta, mutta kuulostellaan, olisiko jollakulla sopiva pyörä myynnissä. Hinta: 1500 € Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: Yksityisviesti alkuun.
jorkka60 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta Kirjoitettu 10. Maaliskuuta Hei, minulla olisi myynnissä hiilikuitu runkoinen felt ar 4 maantiepyörä ultegran osilla. Ikää pyörällä n.10 v , ajettu alle 10000 km. Koko on 54 , itse olen 173cm . Jos kiinnostaa niin soittele p 0408228175 ja hintapyyntö olisi 480€. Terv. Jorma Ekman
eli_na Kirjoitettu 15. Maaliskuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Maaliskuuta Moi! 54-kokoinen pyörä voi olla mulle vähän liian suuri, mutta kiitos kuitenkin vastauksesta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään