xtr-anza Kirjoitettu 28. Helmikuuta Kirjoitettu 28. Helmikuuta (muokattu) Merkki: Orbea Malli: Terra M20 Lyhyt kuvaus: CX/Gravel Rungon koko: M Kuvaus: Orbea Terra M20 cyclocross / gravel pyörä, soveltuu hienosti cyclocross-kisaamiseen ja erinomaisesti myös gravel-ajoon. Geometria on mielestäni tosi hyvä yhdistelmä molempien lajien tarpeita ja renkaiksi mahtuu ongelmitta 40-42mm kumit ja eteen varmaan vähän leveämpikin tarpeen mukaan. M-kokoinen runko, soveltuu parhaiten noin 177-186cm pitkälle kuskille (itse 186cm ja 110mm stemmi). Pyörä tulee kuvan runkosetillä ja satulatolpalla, mutta voimansiirtona + jarruina kuvasta poiketen erittäin vähän ajettu ja lähes uudenveroinen Shimanon 2x11 GRX 800/600 setti. Lisäksi kiekot, renkaat, satula jne. muut oheiskomponentit ovat yhtälailla lähes ajamattomat. Runkosetillä on ajettu noin 25 crossikisaa, 2 gravel-tapahtumaa ja jonkin verran lenkkiä, suojattu kuitenkin heti uutena 3M kiveniskuteipeillä hyvin kattavasti ja täten varsin erinomaisessa kunnossa. Ja voimansiirto + muut komponentit ovat siis tosiaan lähestulkoon ajamattomat. Myynnin syy: Minulla on näitä samanlaisia Terroja eri väreissä nyt peräti 4 kappaletta ja juuri tätä väriä 2 kappaletta. Luulen kuitenkin että pärjään myös kolmella pyörällä, joten tämä pyörä joutaa nyt myyntiin. (Tosin jos sinulla sattuu olemaan M-koon Terra jossain muussa kivassa värissä, niin voisin olla kiinnostunut myös vaihtokaupoista ) Hinta: 1500 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV Muokattu: 28. Helmikuuta, käyttäjä: xtr-anza
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään