Ripa79 Kirjoitettu 21. Helmikuuta Kirjoitettu 21. Helmikuuta (muokattu) Hei, katselin noita myynnissä olevia Fatbikeja onko nyt niin, että yksikään myyjä ei ole valmis lähettämään pyörää matkahuollolla vaikka tietysti itse maksaisin sen pyörän hinnan lisäksi? Itse olen myynyt Huuto.netissä muutamia pyöriä ja lähettänyt matkahuollolla, se on kätevää kun tulevat nykyään hakemaan kotoa pyörän ja toimittavat sen asiakkaalle. Palvelun nimi on Flex ja maksaa hieman alle sata euroa. Muokattu: 21. Helmikuuta, käyttäjä: Ripa79
cobra Kirjoitettu 21. Helmikuuta Kirjoitettu 21. Helmikuuta (muokattu) Itse olen kyllä ennen lähetellyt useammankin pyörän Matkahuollon kautta. Toki joskus maksoi 60€ ja sen jälkeen 80€. Toi nykyinen satanen on jo aika suolainen eikä muistaakseni kukaan ole siihen hintaan toimitettuna ostaa halunnutkaan (minulta). Muokattu: 21. Helmikuuta, käyttäjä: cobra
Ripa79 Kirjoitettu 22. Helmikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta Joo onhan tuo nykyinen hinta kallis, mutta olen sen valmis maksamaan jos myyjä on valmis lähettämään pyörän matkahuollon välityksellä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään