Artsiii Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Kuvaus: Pyörä Timeless Seven Boxed ( Rungon kokoa en tiedä mutta sopiva ainakin 177cm) Keula:Marzochi 888 VF ( Huolettu kokonaan tämän kuukauden aikana)Mukaan tulee öljyt sekä uusi akseli mikä on vielä paketissa (akselin hinta lähellä 50e)Takaiskari: Manitou Rp (Tarkistettu kunto pyöräliikeessä ja todettu siellä kunnon olevan hyvä joten ei tarvetta vaihtaa pitkään aikaan)Etuvaihtaja Sram X4Takavaihtaja:Sram XO hiilikuitumalli (uuden hinta noin 150e)Keskiö: FSA El toroTakaratas:Shimano (uusi)Ketju: KMC(Uusi ja jo pyörässä kiinni!)Jarrut: Clarks Exo Skeletal (Uusi setti) (Jarrujen mukana tulee täydellinen huoltosetti mukaan)Vanteet: WTB 26Renkaat:Continental xking 2.2 (Edessä uusi ja takana vähän käytetty)Gripit:PZ Racing CR400 Grips (uudet)(Kuvassa vielä vanhat gripit) Todennäköisesti jotain jäi kertomatta, mutta kerron mielelläni lisää jos tarvitsee.Hintapyyntö: 600e/TARJOUS/VAIHTOPaikkakunta: LahtiYhteydenottotapa: Ota minuun yhteyttä esim.sähköpostitse tai yksityisviestilläemail:[email protected]
WetWillie Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Kerroppa nyt alkajaisiksi rungon koko?
Artsiii Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2014 En osaa tarkkaa kokoa valitettavasti sanoa koska en ole lajia kauan harrastanut, mutta itse olen 177cm ja minulle hyvän kokoinen luulen että rungon koko 175-185 kokoiselle hyvä. Vanteiden koko on 26 tuumaiset.
jamo93 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2014 Tota vieläkös pyörä löytyy ja onko tinkivaraa? Ja onnistuisko tulla pyörää kattomaa?
Artsiii Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2014 Moi kyllä pyörä löytyy vielä. Tervettuloa ilman muuta paikan päälle testaamaan! Laitoin sinulle alenetun hinnan yksityisviestillä täällä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään